this is what i want to be

 

this is what i NEED to be

----------

tänään on taas pyörinyt niin paljon näitä ajatuksia päässä. oon taas eksynyt thinspiration ja ana -sivuille. mä en jaksa alkaa merkkailla mun syömisiä kiloklubiin ja laskea jokaista suupalaa kaloreissa. mutta toisaalta nyt mä tiedän paljon enemmän kuin vielä vuosi sitten.

 

mä en tiedä miten mä aloitan. mutta jotain on tehtävä. mun pitäisi nytkin nukkua, mutta mä yritän vältellä sitä. ehkä teen vielä lihaksiakin ennen nukkumista. ehkä mun pitäisi vaan lopettaa tämä leikki ennen kuin siitä tulee taas pakkomielle? ja mennä nukkumaan. ja olla ajattelematta. ai että mä inhoan internetiä, kun sieltä löytää kaiken tarpeellisen tällaiseen. itsetuhoisuuteen.

 

mä itkin tänään, kun poikaystäväni sanoi, ettei mussa ole mitään ylimääräistä masussa tai reisissä.