Tänään olen syönyt

- 2x kuitupitoinen siemenleipä, jonka päällä voita

- 2x cheddarjuustoviipale

- 2x lauantaimakkara

- kroisantti

- makaronikeitto, jossa jauhelihaa ja kasviksia kermaisella kastikkeella

- 5 porkkanaviipaletta, 7 paprikaviipaletta, 3 kurkkupalaa

= 1378kcal

Tänään söin normaalisti, kun ajattelee, että on viikonloppu. Käyn ehkä vielä tädin synttäreillä, siellä en saa syödä mitään epäterveellistä,jos edes lähden. Toisin sanoen en saa syödä mitään.

 

Illalla voisin haukata jotain, että saan nukutuksi. Harmi, vielä synttäreiden jälkeen olisi tiedossa mummolareissu, pullaa ja muuta sielläkin... Saa nähdä, pystynkö lähtemään. Kaikkihan tuijottais mua, jos en ottais mitään, kun oon tunnettu siitä, että kutsuilla syön aina hirveesti.

 

Mua ärsyttää hirveesti, koska oon liikuntakiellossa noin kuukauden ajan. En siis pysty harrastamaan liikuntaa. En vielä pari viikkoa sitten olis uskonut, että pieni kipu ja rasitus jaloissa aiheuttas liikuntakiellon...

 

On ollut ihan mukava viikonloppu. Olin kaverilla yötä ja näin pois päin.